Niepubliczna Szkoła Podstawowa Specjalna

Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Giżycku

kontakt do Specjalisty ds nadzoru pedagogicznego – Iwona Wróblewska tel. 662 009 306

I i II etap edukacyjny

Uczniowie posiadający orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego.

  •        Szkoła przeznaczona jest dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu
    umiarkowanym i znacznym, dla uczniów z niepełnosprawnością sprzężoną, z których
    jedna niepełnosprawności to niepełnosprawność intelektualna.

    • Klasy liczą od 2 – 6 uczniów.
    • Podczas zajęć w każdej klasie jest nauczyciel- oligofrenopedagog  oraz nauczyciel wspomagający lub pomoc nauczyciela

Zespoły rewalidacyjno – wychowawcze

Uczniowie posiadający orzeczenie o potrzebie zajęć rewalidacyjno – wychowawczych.

  • Uczniowie posiadający orzeczenie o potrzebie zajęć rewalidacyjno – wychowawczych.

    • Przyjmowane są dzieci i młodzież z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu głębokim.
    • Zespoły liczą od 2 – 4 uczniów.
    • Podczas zajęć w każdej klasie jest nauczyciel- oligofrenopedagog  oraz nauczyciel wspomagający lub pomoc nauczyciela
    • Realizowane są indywidualne zajęcia rewalidacyjno-wychowawcze.

Oddziały przedszkolne

W oddziałach realizowane jest obowiązkowe przygotowanie przedszkolne „zerówka”.

  • Do oddziałów rocznego obowiązkowego przygotowania przedszkolnego mogą być  przyjmowane dzieci  z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym  i znacznym, z niepełnosprawnością sprzężoną, z których jedna  z niepełnosprawności to niepełnosprawność intelektualna  lub autyzm ; z autyzmem oraz z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu głębokim.
  • Grupy liczą od 2 – 6 uczniów.
  • Podczas zajęć w każdej klasie jest nauczyciel- oligofrenopedagog  oraz nauczyciel wspomagający lub pomoc nauczyciela

Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka

Wczesne wspomaganie rozwoju to bezpłatne zajęcia, mające na celu stymulowanie rozwoju psychoruchowego i psychospołecznego dziecka od chwili rozpoznania niepełnosprawności do momentu rozpoczęcia szkoły.

czytaj więcej >>