Zapytanie Ofertowe na przeprowadzenie badania sprawozdań finansowych Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Giżycku  za rok 2024 i 2025..

 

 

Giżycko, 06 listopad 2024r.

Zapytanie Ofertowe
na przeprowadzenie badania sprawozdań finansowych Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Giżycku  za rok 2024 i 2025.

Zapytanie i wzory w PDF do pobrania tutaj —> Zapytanie_ofertowe_na_przeprowadzenie_badania_sprawozdania_finansowego

  1. Zamawiający:

Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną (skr. PSONI) Koło w  Giżycku, posiadające status organizacji pożytku publicznego, KRS 0000073246, NIP: 8451707131, REGON: 511472404

Siedziba i adres do korespondencji : 11 – 500  Giżycko, ul. Dąbrowskiego 15 ;

e-mail: zk.gizycko@psouu.org.pl

  1. Opis przedmiotu zapytania
  2. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badania rocznego sprawozdania finansowego za rok obrotowy 2024 (od 01.01.2024 do 31.12.2024) i rok obrotowy 2025 (od 01.01.2025 do 31.12.2025), którego obowiązek przeprowadzenia wynika z art. 64 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. rok 2023 poz. 120 z późniejszymi zmianami) oraz sporządzenie sprawozdania z przeprowadzonego badania z opinią.
  3. Badanie powinno zostać przeprowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie badania sprawozdań finansowych, w szczególności zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. rok 2023 poz. 120 z późniejszymi zmianami), ustawy z dnia 11 maja 2017 r. o biegłych rewidentach, firmach audytorskich oraz nadzorze publicznym (Dz.U. rok 2024 r. poz. 1035), krajowymi standardami badania, w rozumieniu ustawy o biegłych rewidentach, firmach audytorskich oraz nadzorze publicznym,
  4. Badanie sprawozdań finansowych będzie realizowane w możliwie największym zakresie w sposób zdalny, przy wykorzystaniu środków komunikacji na odległość oraz, w zależności od potrzeb, w siedzibie Zamawiającego. Wszelkie niezbędne dokumenty pomiędzy Zamawiającym a wykonującym badanie będą wymieniane drogą elektroniczną oraz dostępne w siedzibie Zamawiającego w terminach uzgodnionych w trakcie realizacji badania.
  5. Sprawozdanie finansowe składa się z wprowadzenia; bilansu, rachunku zysków i strat oraz informacji dodatkowej do bilansu. Bilans i Rachunek zysków i strat sporządzane są na podstawie załącznika nr 6 ustawy o rachunkowości.

 

III. Termin realizacji zamówienia

 

  1. Sprawozdanie finansowe za 2024 rok:

Termin przeprowadzenia badania: 01.03.2025 – 30.04.2025 (wszelkie dodatkowe prace i czynności przygotowawcze, związane z badaniem sprawozdania mogą się rozpocząć we wcześniejszym terminie po uzgodnieniu obu stron) Wymagany termin zakończenia badania włącznie z przekazaniem sprawozdania z przeprowadzonego badania do 30.04.2025r.

 

 

 

  1. Sprawozdanie finansowe za 2025 rok:

Termin przeprowadzenia badania: 01.03.2026 – 30.04.2026 (wszelkie dodatkowe prace i czynności przygotowawcze, związane z badaniem sprawozdania mogą się rozpocząć we wcześniejszym terminie po uzgodnieniu obu). Wymagany termin zakończenia badania włącznie z przekazaniem sprawozdania z przeprowadzonego badania do 30.04.2026r.

 

  1. Warunki zapytania ofertowego.
  2. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:
  • posiada uprawnienia niezbędne do wykonywania badań sprawozdań finansowych tzn. jest firmą audytorską w rozumieniu art. 46 ustawy z dnia 11 maja 2017 r. o biegłych rewidentach, firmach audytorskich oraz nadzorze publicznym i jest wpisany na listę firm audytorskich prowadzoną przez Polską Agencję Nadzoru Audytowego,
  • dysponuje odpowiednim potencjałem osobowym, posiadającym kompetencje i możliwości niezbędne do właściwego wykonania przedmiotu zamówienia, w tym dysponuje osobą posiadającą uprawnienia kluczowego biegłego rewidenta.
  • posiada obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z tytułu wykonywania czynności rewizji finansowej,
  • jest niezależny od Zamawiającego

 

  1. W celu wykazania spełniania warunków ubiegania się o udzielenie zamówienia do oferty cenowej należy dołączyć:
  • Zaświadczenie o wpisie firmy audytorskiej do rejestru firm audytorskich prowadzonego przez Krajową Radę Biegłych Rewidentów
  • Wykaz min 3 przeprowadzonych przez Wykonawcę badań sprawozdań finansowych w okresie ostatnich 3 lat
  • Zaświadczenie o wpisie do rejestru biegłych rewidentów wchodzących w skład zespołu przeprowadzającego badanie.
  • Kserokopię aktualnej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
  • Oświadczenie firmy audytorskiej o bezstronności i niezależności od Zamawiającego.
  • Wzór umowy zawierający min. informacje:
  1. terminów rozpoczęcia realizacji badania sprawozdań i oddzielnie terminy zakończenia badania za rok 2024 i rok 2025 (nie późniejsze niż określone w zapytaniu ofertowym)
  2. terminy sporządzenia i przekazania Sprawozdań z badania sprawozdań finansowych za 2024 i 2025 rok oraz formę w jakiej zostaną Sprawozdania sporządzone i przekazane
  3. możliwość rozwiązania umowy jedynie w przypadku zaistnienia przesłanek określonych w ustawie o rachunkowości (zgodnie z art. 66 ust. 7 ustawy)
  4. wysokość wynagrodzenia umowy (całkowita i podana w rozbiciu na kwoty za badanie sprawozdania za 2024 i 2025 rok)
  5. Sposób dokonania płatności przez Zamawiającego: płatność będzie dokonywana na podany w umowie rachunek bankowy Zleceniobiorcy na podstawie faktur VAT wystawianych przez Zleceniobiorcę
  6. terminy płatności przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość częściowej płatności za wykonanie badania sprawozdania finansowego w formie zaliczki po podpisaniu umowy a przed przystąpieniem Zleceniobiorcy do wykonania czynności, nie większej niż 50% wartości wynagrodzenia brutto z tytułu badania sprawozdania finansowego za dany rok. Pozostała część wynagrodzenia płatna będzie w terminie nie krótszym niż 7 dni od daty przekazania Sprawozdania z badania dotyczącego badania sprawozdania finansowego za ten okres.

 

 

  1. Sposób przygotowania oferty.
  2. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej. W ofercie należy wskazać nazwę Wykonawcy, adres jego siedziby, formę prawną oraz określić wynagrodzenie Wykonawcy w kwocie brutto oddzielnie za badanie sprawozdania finansowego za rok 2024 i badanie sprawozdania finansowego za rok 2025. Do przygotowania oferty należy wykorzystać formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
  3. Do oferty należy dołączyć dokumenty i oświadczenia określone w niniejszym zapytaniu cenowym potwierdzające spełnienie warunków ubiegania się o udzielenie zamówienia (zob. pkt VI ppkt 2). Lista załączników została wymieniona we wzorze formularza ofertowego.
  4. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę
  5. Na ofertę składają się wszystkie dokumenty i załączniki wymagane zapisami niniejszego zapytania o cenę.
  6. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania o cenę.
  7. Oferta powinna zostać sporządzona czytelnie, w języku polskim.
  8. Oferta powinna być podpisana przez osobę/osoby uprawnioną do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi lub udzielonym pełnomocnictwem. Stosowne pełnomocnictwo należy złożyć wraz z ofertą, w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
  9. Wszelkie zmiany, poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone  podpisem osoby/osób podpisującej/ych ofertę.

 

  1. Informacje dodatkowe na temat Zamawiającego:
  2. Przychody za rok 2023: 11 769 230,42zł
  3. Suma bilansowa wg. stanu na dzień 31.12.2023r.: 3 301 610,98zł
  4. Przeciętna liczba zatrudnionych na podstawie stosunku pracy w 2023 roku: 105 osoby (77etaty)

 

Sprawozdania finansowe i merytoryczne z działalności Zamawiającego za ubiegłe lata są dostępne na stronie internetowej https://sprawozdaniaopp.niw.gov.pl/ (Numer KRS: 0000073246)

 

VII. Miejsce i termin złożenia ofert

 

  1. Ofertę w formie pisemnej należy złożyć do dnia 06.12.2024r. do godziny 8.00. Oferta może być złożona:

– osobiście w siedzibie PSONI Koło w Giżycku, ul. Dąbrowskiego15, 11-500 Giżycko

– przesyłką pocztową lub kurierską na adres: Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Giżycku, Dąbrowskiego15; 11-500 Giżycko

– za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: zk.gizycko@psouu.org.pl Wszystkie przesłane pliki pdf (możliwe jest przesłanie jednego pliku z ofertą i załącznikami bądź osobne pliki pdf) muszą zawierać podpis elektroniczny osób uprawnionych do reprezentacji

VIII. Miejsce i termin otwarcia ofert

  1. Otwarcie ofert nastąpi dnia 06.12.2024  o godzinie 9.00 w siedzibie PSONI Koło w Giżycku przez  Komisję  Rewizyjną Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Giżycku  Planowane zakończenie oceny ofert i publikacja wyników nastąpi w terminie do dnia 04.12.2024r.
  2. PSONI Koło w Giżycku zastrzega sobie prawo przedłużenia terminu wyboru wykonawcy oraz odstąpienia od wyłonienia wykonawcy bez podawania przyczyny.
  3. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty zawarcia umowy lub zlecenia usług w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. Oferenci, których oferty nie zostaną wybrane nie będą uprawnieni do wystąpienia względem Zamawiającego z jakimikolwiek roszczeniami z tytułu złożenia oferty.
  4. W przypadku, gdy okaże się, iż oferty najkorzystniejsze przedstawiają taki sam bilans ceny, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia ofert dodatkowych wyznaczając jednocześnie termin na ich złożenie

 

  1. Dodatkowe informacje
  1. Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się w sprawie ofert jest Główna Księgowa PSONI – Alicja Niedźwiecka  tel: 692 916 047; alicja.niedzwiecka@psonigizycko.org.pl.

 

Załączniki:

  1. Wzór formularza ofertowego
  2. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych

Załącznik NR 1 zapytania ofertowego

FORMULARZ OFERTOWY

 Nazwa i adres Wykonawcy:

………………………………………………………………………………………………….

………………………………………………………………………………………………….

tel:……………………..e-mail…………………………………………………………………………….

 

W odpowiedzi na zamieszczone na stronie internetowej Zapytanie Ofertowe w sprawie wyboru firmy audytorskiej

 

 Ja, niżej podpisany/a…………………………………………………………………………..

 

 działając w imieniu i na rzecz …………………………………………………………………

 

 składam ofertę na wykonanie przedmiotu zamówienia określonego w zapytaniu ofertowym.

 

Oferuję/oferujemy wykonanie zamówienia za cenę:

  • przeprowadzenie badania wraz ze sporządzeniem sprawozdania z badania sprawozdania finansowego za rok obrotowy 01.01.2024-31.12.2024r.

cenna netto……………………….zł

 

cenna brutto……………………….zł(w tym……%VAT),

 

2)  przeprowadzenie badania wraz ze sporządzeniem sprawozdania z badania sprawozdania      finansowego za rok obrotowy 01.01.2025-31.12.2025r.

cenna netto……………………….zł

 

cenna brutto……………………….zł(w tym……%VAT),

Łączna cena oferty(cena brutto określona w pkt1)+cena brutto określona w pkt 2) wynosi

………………………………zł brutto (słownie:…………………………zł)

Podane ceny ogółem brutto uwzględniają koszty wszystkich czynności niezbędnych do wykonywania zamówienia.

Oświadczam, że przedmiot zamówienia zrealizujemy w terminie określonym przez zamawiającego.

Oświadczam, że jestem związany niniejszą ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Oświadczam, że zapoznałem się z treścią zapytania ofertowego oraz akceptuję jego warunki i nie wnoszę co do jego treści żadnych zastrzeżeń..

Załącznikami do Formularza Ofertowego stanowiącymi integralną część oferty są:

– pisemne oświadczenie o bezstronności i niezależności;

miejscowość. data                                                                           podpis Wykonawcy

…………………………….                                                     ………………………………….

 

Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego

Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych

 

ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH:

Polskie Stowarzyszenie Na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Giżycku,

adres: ul.Dąbrowskiego15, 11 -500 Giżycko, nr. tel.: 877341326, email: zk.gizycko@psouu.org.pl

(dalej: Stowarzyszenie).

 

CEL I PODTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH:

Przeprowadzenie postępowania ofertowego, zawarcie umowy i jej realizacja. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Podanie danych w formularzu ofertowym jest obowiązkowe.

 

CZAS PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH:

Podane dane osobowe będziemy przetwarzać przez 1 miesiąc, licząc od dnia zakończenia postępowania ofertowego.

 

INFORMACJA O ODBIORCACH DANYCH OSOBOWYCH:

W celu zapewnienia stałego dostępu do danych osobowych, ich skutecznego, bezbłędnego i bezpiecznego przetwarzania, rozwoju i utrzymania systemów informatycznych dane będą udostępniane dostawcom wykorzystywanych przez nas systemów informatycznych z zachowaniem poufności i bezpieczeństwa przetwarzania.

 

PRZYSŁUGUJĄCE PRAWA:

W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługuje Państwu prawo dostępu do danych osobowych, żądania sprostowania oraz ograniczenia przetwarzania danych osobowych. W celu skorzystania z powyższych praw prosimy kontaktować się ze Stowarzyszeniem za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres Stowarzyszenia lub za pośrednictwem poczty e-mail na adres: zk.gizycko@psouu.org.pl

Może Pani/ Pan również wznieść skargę dotyczącą przetwarzania danych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

 

KONTAKT Z INSPEKTOREM OCHRONY DANYCH

W przypadku pytań związanych z przetwarzaniem danych osobowych kontakt możliwy jest pod adresem e-mail lub na wskazany wyżej adres Stowarzyszenia.